środa, 25 marca 2020

Jak się kontaktować?

25 marca 2020 roku

  Dzień dobry. Nauczyciele zostali zobowiązani do oceniania Waszych osiągnięć, więc zdecydowałam, że wskazane przeze mnie prace będziecie przesyłać na mój adres mailowy                  ula-pol@o2.pl
  W temacie proszę wpisywać odpowiednio dla siebie: klasa 5 (6, 7, 8). Tu też możecie kierować pytania do mnie.

 Jeszcze informacja, mam nadzieję, dobra. Nie samą nauką człowiek żyje. To cytat z odpowiedniej strony.


"Ministerstwo Cyfryzacji, wspólnie z lubelską fundacją Teatrikon, stworzyło serwis internetowy, który w jednym miejscu zbiera szereg rozrywek dla uczniów. Jak coś jest dobre, to chętnie chwalimy, więc powiem: brawo, super pomysł i bardzo porządne wykonanie.

Czym jest Grarantanna? W skrócie to serwis, który nie zastępuje nauki online (nad tym nadal męczy się MEN), ale stanowi jej rozszerzenie i uzupełnienie. Nie znajdziemy tam więc lekcji, ale są za to quizy z historii czy przyrody, dzięki którym dzieci mogą sprawdzić i wzbogacić swoją wiedzę.


To nie koniec, bo oprócz rzeczy związanych wprost z edukacją, jest też sporo innych aktywności. Szczególnie podoba mi się pomysł, by uczyć dzieci tego, jak przygotowywać prezentacje na zajęcia (na podstawie takich narzędzi jak Canva czy Prezi). Świetny pomysł wie to każdy rodzic, który musiał pomagać dziecku w przygotowaniu takich projektów na zajęcia w szkole.

Idźmy dalej, bo atrakcji jest więcej. Mamy między innymi zapowiedź sesji online gier RPG czy konkurs tworzenia gier (to dla nastoletnich uczniów)".

 A to adres:  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz